Reklama adWords

 

Menedżer reklamy adWords

Pamiętam swoje początki z ustawianiem reklam adWords. Dzisiejszy interfejs tej usługi to kosmos w porównaniu z dawnym dostępem. Nowi użytkownicy owszem są prowadzeni przez kreator którego kiedyś nie było bo nie był potrzebny, ale i tak ustawienia są na bardzo wysokim poziomie i potrzebny jest specjalista wiedzący jak się po tym wszystkim poruszać aby zaoszczędzić sporo gotówki. Dodatkowo firma Google stale inwestuje w rozwój narzędzia adWords gdyż jest jej głównym źródłem dochodu. Stale rozwijający się interfejs wymaga ciągłych szkoleń z obsługi.

 

Spółka Ads-Center.NET prowadzi w jednej ze swoich usług, możliwość opieki nad kontem adWords. Konsultant czy menedżer reklamy adWords, zbuduje oraz ustawi wszelkie potrzebne parametry aby kampania wystartowała i nie generowała olbrzymich kosztów. Należy pamiętać, że reklama zaraz po akceptacji, trafia na strony Google i jest widoczna przez miliony przeglądających wyniki zwracane przez wyszukiwarkę. A każda z tych osób może trafić na źle ustawioną reklamę, kliknąć i w ten sposób wygenerować koszty dla reklamodawcy mimo że ta osoba nic nie kupi. Czy możesz sobie pozwolić na taką utratę pieniędzy ?

 

Przy pomocy konsultanta reklam adWords obronisz swoje pieniądze przed ich utratą. Menedżer reklam adWords już w początkowej fazie ustawiania fraz kluczowych będzie ograniczał koszty. Następnie menedżer adWords każdego dnia będzie sprawdzał jakie frazy generowały wyświetlanie się reklam i odpowiednio reagował na powstałe zdarzenia. Czasem będzie to dodanie frazy do słów kluczowych a innym razem dodanie frazy do sekcji wykluczonych. Takie działanie nazywa się uczeniem kampanii reklamowej. Należy to działanie wykonywać każdego dnia w początkowej fazie budowania kampanii reklamowej. Z czasem system nauczy się jak ma wyświetlać reklamy danego produktu aby klikalność była duża oraz konwersje odpowiednio wysokie. Do tego czasu jest potrzebny menedżer reklam adWords.

 

Przedsiębiorco jeśli nie masz czasu, samodzielnie sprawdzać wyników kampanii i reagować odpowiednio, zleć tą czynność konsultantowi reklam adWords. Mimo że wystąpi konieczność wniesienia dodatkowej opłaty, możesz zaoszczędzić ogromne pieniądze, które trafiłyby do Google za ruch, który nie generuje sprzedaży.

 

Każdy chce aby wydane pieniądze na reklamę zwróciły się z nawiązką. Osoba opiekująca się kampanią adWords ma za zadanie ograniczenie kosztów przy maksymalnej ekspozycji reklamy. To trudne zadanie, osiągalne jedynie poprzez dokładną analizę i długą pracę nad podobnymi kampaniami reklamowymi w narzędziu adWords.

wróć